Emelie

letar nya äventyr

dags för lite bilder..

Publicerad 2007-09-24 17:34:24 i Allmänt,

de va alldeles för länge sen som jag la in några bilder här.. tråkigt, jag vet!

men nu kommer de lite bilder här från Trondheim.

image120

ähh, de får räcka med en bild.. som är tagen från våran lägenhet!
internet har dålig signalsyrka. så jag har inte tålamod att vänta  på de övriga bilderna från i fredags.. kanske kommer senare ikväll..
jobbade min första natt iaf.. gick bra, men runt 5-6 var jag riktigt trött ! 
men de ska nog gå bra resten av veckan..

åker hem till ösd på fredag morgon, dirket efter att jag gått av mitt natt pass.. :)

känns as bra att få åka hem faktikst. här är de ju bara problem..
men, nu ska jag överlämna datorn. och göra nåt annat för en stund.. typ packa!

puss och hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela