Emelie

letar nya äventyr

Inside man

Publicerad 2007-09-28 19:06:28 i Allmänt,

såg jag igår, men jag tror att jag sett den förut... eller iaf början av filmen.. men den var bra! lite så där oförutsägbar.. de tycker jag om. :)

idag har jag och Therese varit på stan.. kom inte hem med en enda påse :) de är bra gjort. men däremot la jag undan två par skor.. ett par vita (jätte sköna) reebook skor och ett par ute-träningsskor.. så får se om de blir mycket minus på kontot imorgon..:P

  



ska nog vila ett tag nu så jag orkar med kvällen..

Idol.
Bowling.
Utekväll.

har redan fått en rom och cola iof, så antingen blir de till att dricka upp den och komma igång på en gång.. eller så blir de en powernap på 20 min.. :D svårt val !

nu är de bestämt iaf att jag åker ner till Sandra i Falun på halloween,sen nog vidare till sthlm en sväng. sen ner till brudarna i Ulricehamn och sen till Umeå.. och någonstans där mitt emellan fyller jag 20. så får se vart jag befinner mig då  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela