Emelie

letar nya äventyr

jävla flängade på mig.

Publicerad 2007-09-06 16:46:21 i Allmänt,

de händer så himla mycket nu.. är helt snurrig i huvuvdet ..
är tillbaka i östersund, några dagar bara, för att kunna hitta någonstans att bo i Trondheim.. jobbade iaf första dagen igår på Nidar (godisfabriken). och de kändes jätte bra.. och de kommer kännas ännu bättre när paniken över boendet lagt sig.. dom på jobbet gav mig några extra dagar att försöka fixa de här.. så börjar jobba på riktigt igen på måndag.. eller ja, dvs om jag inte är hemlös.. hittade iaf en lgh idag som jag verkligen hoppas att vi får!

så där fick ni en liten snabb uppdatering om vad som händer hos mig..

när jag är här i Östersund, känns de som att jag vill vara kvar här och inte alls åka tillbaka till Trondheim.. men när jag väl kommer dit så känns de bra, förutom att jag inte har någonstans att bo.. så jag måste verkligen fixa de här så att jag kan få jobba mina 2 månader  (som de står på kontraktet)och ha skit kul i Trondheim... och sedan fortsätta på min livsplan någonstans i sverige.  :) haha.. troligtvis på ett bekant ställe, där Emelie hade super kul sist.
 
de kommer mera.....  

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2007-09-06 18:05:56

Hoppas du hittar nånstans att bo gumman! :) låter som du ha de toppen. saknar dej!

Postat av: fia

Publicerad 2007-09-06 22:08:54

Nej men oj. funderar du på att dra tillbaks tills åre i vinter? puss

Postat av: maria

Publicerad 2007-09-07 00:08:13

var ska du sen? åre? Lycka till med boende!

Postat av: Ida

Publicerad 2007-09-08 12:54:48

Tack för igår!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela