Emelie

letar nya äventyr

snart ösd igen.

Publicerad 2007-09-30 21:33:13 i Allmänt,

återvänder till Trondheim imorgon bitti..känns okej. för sen jobbar jag bara 4 dagar, så blir de hemfärd igen :)
sen är de helt plötsligt bara 3 veckor kvar i Trondheim.. ojoj. va tiden går fort.

jag och Therese har gått lång promenad idag. så jag fick inviga mina nya skor, jätte sköna ! !

de är mycket som rör sig i mitt huvud just nu.. som alltid då.. men jag försöker bara ta de bara som de kommer så får vi se hur de blir! de brukar som bli bäst så...

bara ca 3 månader kvar nu tills vi är i Thailand.. åh, jag längtar kan man säga. :D

Nu ska jag sova, så jag är utvilad imorgon!

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela