Emelie

letar nya äventyr

solsken

Publicerad 2007-09-25 15:41:40 i Allmänt,

først blir jag så irriterad før att jag inte kan sova... sen blir jag ænnu mer irriterad nær jag inser att jobbet har fått fel del på skattekortet, ÆVEN fast jag var och frågade på likningskontoret om mitt nya jobb behøvde nån ny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
så nu kommer dom antagligen dra 36% skatt.. kul.............

annars ær de solsken ute, jætte varmt. vi går i linnen och shorts! hærligt.. fast hade varit ænnu hælrigare om man kunde njuta av det med ett gott humør. !

æhh, orkar inte..

ska ut och gå nu. sen blir de mat. sen hoppas jag kunna sova lite! blir som lite svårt att jobba nat om man inte får den sømnen man behøver..
 
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela