Emelie

letar nya äventyr

stolt

Publicerad 2007-09-17 17:28:20 i Allmänt,

idag har jag inte ætit en ende choklad bit på jobbet :) kænner mig stolt.. men jag tror att jag var så envis pga av kladdkakan som jag och Frida tryckte i oss igår.. vi åt upp hela, bara hon och jag! ojojo.. så de va nog bæst att inte æta nån choklad idag.. nu verkar de strula till sig med boende... blir så less att de aldrig kan va bra..

får ju iof egentligen inte bo dær jag bor, eftersom att dom hyr av adecco, och jag jobbar inte før adecco. men nu har dom kommit på att de ær før mycket folk i lægenheten, æven fast de ær dom som tryckt in 6 personer dær... så ja, får se hur allt løser sig! nu vet dom iaf om att jag bor dær ændå. så får væl se om mina saker står på gatan nær jag kommer hem från jobbet en vacker dag.... eller næ, just ja de kan ju bara regna hær!

gick hem i øsregnet idag.. orkade inte ens fælla upp paraplyet før de blåste så mkt så de skulle ændå bara blåsa sønder eller nåt.. va en aning bløt nær jag kom hem.. men inga torra klæder på. nej, før nu sitter jag på bibilioteket... men måste gå hem och æta snart, før kænner en huvudværk som ær på væg..så har denna dag passerat rætt fort ændå..

de kænns iaf jætte skønt att gå upp och komma hem samma tid som alla andra iaf. men de ær ju bara før denna vecka! sen blir de nattvecka. :)

nu ær de lægenhetssøk. børjar bli en aning less på de nu!

fan va mycket nødvændigt jag har hemma som jag hade behøvt nu.. eller ja de viktigaste ær regnklæderna , før tydligen så slutar de aldrig regna i den hær stan!

jag blir fan aldrig nøjd..eller ær de de hær som ær meningen, att jag ska komma på vad jag vill gøra! uppenbarligen vill jag inte vara i Norge och slava och leka invandrare..... men va tusan vill  jag gøra och nær kommer jag på de??børjar bli less på att aldrig vara nøjd...

Puss


Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-09-18 16:39:51

Vad duktig du är som inte åt choklad IDAG=), Du kanske kan smuggla med lite hem när du kommer, så kan syster få smaka.
Vad jobbigt med lägenheten, hoppas det löser sig.
Saknar dig, vi ses snart. Puss och Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela