Emelie

letar nya äventyr

14 april

Publicerad 2008-04-14 14:07:55 i Allmänt,

Bloggtorkan är kommen. för de flesta känns de som..:)

men har man ett fullspäckat schema från morgon till kväll, så kan de vara så svårt att hinna med..
eller var de så att jag verkligen inte gör nåt?!

sen sist, har väl hunnit med att vara lite mer sjuk.. jobbat sjukt mycket..varit aerobicsinstruktör på en födelsedagsmaskerad i ösd....fått boende men inget jobb i sthlm...
 
de va nog de enda och lilla som hade hänt här..

nu är de vekligen nära. två jobb veckor kvar.sen blir de hem till Ramsele med massa kvalitetstid med familjen, innan jag beger mig ner till huvudstaden till mitt nya krypin.. jobb löser sig väl alltid.. men har ni nåt att erbjuda, säg till!!!!

bilder säger verkligen mer än tusen ord.

image332

    
   
   
   

lite maskerad, lite Buustamon.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-04-14 15:41:02

Haha, sköna bilder!

Postat av: maalin.

Publicerad 2008-04-16 21:49:37

faan vad snygga ni var!! och allt detta missade jag, no goood!! saknar dig gulltuss! Puss!

Postat av: Martina

Publicerad 2008-04-18 13:50:20

Har du fått boende i stockholm!!!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela