Emelie

letar nya äventyr

kanon fylla

Publicerad 2008-04-23 22:22:21 i Allmänt,

alltså gårdagen är svår att besrkiva i ord. så imorgon då kameran är laddad så ska de in bilder..
hade iaf en sjukt kul kväll. med underbar mat, trevligt sällskap. dock kanske för många drinkar.. :)
lite minnesluckor.. men i stora hela hade jag en sån jäkla rolig kväll.. en sån kväll som jag verkligen behövde..

men jag kan ju säga som så, jag har mått som jag förtjänat idag. har varit skakis i princip hela dagen..

nu blir de snart sängen...

4 jobb dagar kvar. sen är de över..

avslutningsfest, personalfest, sista april fest och sommar fest..
hur ska vi klara detta?

PUSS HEJ !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela