Emelie

letar nya äventyr

ring inte

Publicerad 2008-04-29 00:39:33 i Allmänt,

det är ingen idé att ringa mig. vill ni nåt får ni smsa....
min telefon blev vattenskadad igår så jag hör ingenting..

surt, förra året va de nån som förstörde min bil,  typ 5 dagar innan jag skulle åka hem från Åre.
nu telefonen 5 dagar innan hemresa.....
bitter, ja.

hände en hel del saker igår. som jag fortfarande inte har smällt. allt är som en dimma.. förstår inte hur saker och ting kan bli så fel.. har mått skit hela dagen.. försökte göra de lite bättre med bowling. men de sket jag i. sen vart de lite bastu. men har verkligen inte varit upplagd för sociala grejjer idag..

hoppas morgondagen blir bättre. då är de personalfest. vore ju tråkigt om de inte blir bra!

sen åkte Sabrina hem idag. vilket var jätte tråkigt. ända ner till Malmö.. 

jaja.. nu sängen..


fy fan va handikappad man är utan mobil, när man inte kan ringa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela