Emelie

letar nya äventyr

SOMMARFEST !!!

Publicerad 2008-04-30 22:38:14 i Allmänt,

imorgon är de sommarfest.
en repris från förra året när de gäller outfiten. men ett anorlunda fix med hår och smink..
blir nog bra.. massa ansiktsmink och massa glitter. vilket jag gillar.. :D

på fredag åker jag hem.
behöver inte ens säga att de ska bli SÅ JÄKLA SKÖNT!!!!!!
snart är de över. snart.. bara 2 dagar kvar..

igår personalfest. bilder kommer väl till helgen..
va lite upp och ner med hur kul de var..kvällen slutade bra iaf.

men de är sista rycket imorgon så, de är den dagen som gäller..
nu är de bara tråkigt städ i huset som är kvar.. shit för att städa ut detta hus... vilket projekt.

min telefon är fortfarande paj. så försök inte ens ringa.. blir bara frusterad när jag inte kan svara.. men skicka gärna sms. de uppskattas.. får fixa en tills vidare telefon så fort jag kommer hem i helgen..sen ska de lämnas in på garantin. så får vi se hur de slutar. 

peace! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela