Emelie

letar nya äventyr

boende och jobb fixat!!!

Publicerad 2008-08-27 20:18:53 i Allmänt,

nu har vi fixat boende och jobb..

Kommer bo vid Majorstuen, i en perfekt lägenhet, enligt Maria, för jag har inte sett den än :) men sett bilder.
vi var och kollade på en annan också, och fick den men vi sa att vi skulle fundera och vänta tills vi fick besked om denna.
osså fick vi den!! känns bra.. om vi fixar depositionen till på fredag så får vi flytta in då :)

ska jobba genom Addeco, imorgon har jag mitt först uppdrag, servering. på fredag ska jag vara hemmahjälp dvs typ hemtjänst.. spännande.. så får se hur de rullar på, dom var jätte trevliga och väldigt hjälpsamma. + att vi sa att vi ville jobba så mycket som möjligt, vilket dom tyckte lät jätte bra!

första middagen har ätits, nudlar... så förblir de om jag får bestämma.. så billigt som möjligt ;) här ska de sparas pengar..


ska jag då nämna att vi funderar på att gå ut på lördag.. nää... men de gäller att prioritera :D

har förövrigt ont i en tand... jätte ont.. har nåt mellan 2 tänder. och de försvinner inte.. får se hur de slutar..

tack och hej..

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2008-08-27 21:50:37

vad glad jag blir när jag hör att du har fått jobb, hoppas det går bra, och att ni hittar en lägenhet.

Du är bra allt duktig du=), hoppas du mår bra förutom tanden. tänker på dig. puss och kram

Postat av: cicki!!

Publicerad 2008-08-31 20:51:39

heeeej!allt bra? shit går ju bra i norge verkar det som;) hälsa alla norskar från mig.. imorn börjar jag plugget.. nervööös i massa! kram och puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela