Emelie

letar nya äventyr

de bara regnar och regnar

Publicerad 2008-08-04 19:38:27 i Allmänt,

men jag tycker att de är rätt mysigt faktiskt.
de smattrar överallt.. :)

sitter hos moster. dom har åkt till landet i Dalarna, jag underhåller deras lägenhet, tar bort post, lånar tv/dator.
bra deal..

jobbar två dagar till sen kommer 4 lediga dagar.. fest blir de några dagar, med gott sällskap :D
den 20:e jobbar jag min sista dag på Hertz. sen blir de hem, packa om, dop och sen norge. lite oklart vart än, men de löser sig! :) de blir bra vilket som, de vet jag..

ska snart gå hem, hänga tvätt sen typ lägga mig. sjukt trött..

här kommer lite bilder från förra veckan..









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela