Emelie

letar nya äventyr

dö ut

Publicerad 2008-08-24 22:42:44 i Allmänt,

bloggen kommer förmodligen dö ut nu ett tag. hoppas inte, men förmodligen...

imorgon åker jag till Oslo och påbörjar ett nytt äventyr där..
får se hur länge. och om vi ens hittar någonstans att bo..
men med rätt inställning så fixar vi de!

jobb känns inte som ett problem alls, de är boendet.

jag är ju veligast i världen också..
vågar ju knappt skriva de här..
eftersom att jag sagt till alla mina vänner att en till säsong i Åre inte skulle va nåt för mig, och om jag ens hade funderingar på de, så skulle mina vänner säga åt mig på skarpen.. NEJ.

nu börjar de ändå pirra i magen om att få åka upp igen, göra revans från förra säsongen och bevisa att de kan va lika kul som första säsongen..

Extra roligt är de ju när Hotellet kontaktat mig och vill att jag ska komma tillbaka.. de är väl de som triggar mig. :)
i sånna fall är de tillbaka till enbart frukost. men jag håller på med förhandlingar om att få jobba nere på Wallmans i serveringen istället !!!vore sjukt kul. och en bra erfarenhet.

men får se hur allt känns med Oslo och så vidare.

har absolut inte bestämt mig om nåt.. som vanligt. haha..

och jag vet hur och vad vissa tycker och tänker om mina funderingar, men de är bra.. för då ser jag både för och nackdelar....

får se nästa gång vi hörs. kanske imorgon. kanske inte...

annars, önska mig lycka till i mitt nya land :D

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-08-25 13:04:20

JAAAAAA! åk till åre i vinter! ja funderar också på de, vore skitkul juuuuuuuu! hälsa oslo :) puss & kram

Postat av: Mia

Publicerad 2008-08-26 20:55:07

Ååh va ku att du kommer till Oslo!:) Då MÅSTE vi ses!!:)

Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela