Emelie

letar nya äventyr

en dag fylld av sömn

Publicerad 2008-08-09 19:21:37 i Allmänt,

har sovit sjukt skönt på soffan idag, helt otroligt att en soffa kan vara så skön.. eller så berodde de på att jag var jäkligt trött...
jag har i alla fall tagit mig för att diska och plocka undan lite. men i stort sett inget annat än de.. piroger har jag också lyckats trycka i mig.. gott.

annars är de alltid lika pinsamt att traska hem dagen efter i sina partyhöga skor och fin klänning då man valt att ej sova hemma.. håret lagomt rufsigt, och de är absolut ingen ide att försöka fixa iordning det. (de enda som hjälper är en dusch) sminket ligger ej på ögonen längre utan som svarta klumpar på kinderna.... man känner sig så ful och vill bara sjunka genom jorden. sämst av allt är att de är toppen väder, men man går ändå med jackan knäppt högt i halsen så att ingen ska se att man har den där snygga siden klänningen på sig som kvällen innan.. lite töntigt, jo ja. men känslan är hemsk!

får se om jag orkar gå till duschen.. känns som värsta kraftansträngningen..och de värsta är att jag vet att man blir så pigg av en dusch.. men men. får se..

7 arbetsdagar kvar.. skönt skönt.. 
på fredag ska jag fixa naglarna igen. sjukt nöjd med dom jag har.. vill aldrig ha korta naglar igen. :)
sen måste jag boka biljett hem..
på lördag kommer cicci, då blir de förhoppningsvis Grönan. (vi gick ju aldrig sist, och jag måste ju faktiskt dit innan jag drar från huvudstaden)

äckliga bakis smaken i munnen försvinner aldrig, och jag har borstat tänderna hela dagen.. typ.....
bläää


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela