Emelie

letar nya äventyr

gravid

Publicerad 2008-08-12 12:26:44 i Allmänt,

jag gick runt höggravid och bara väntade på att vattnet skulle gå, inte speciellt fet, men höggravid..stapplade fram.. alla klappade mig på magen. och va omtänksamma... jag mådde mest dåligt..på alla sätt och vis.
så jag börjar nästan tro att jag är skengravid... känns som att de är så många runt omkring mig som är gravida..men samtidigt inte..men jag inbillar mig själv att de växer en liten knodd där nere i magen.... hope not....

de va en dröm alltså...

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2008-08-12 13:40:52

du är rolig du=) vi kanske ska ha samtidigt, hahahahaha.

hoppas allt är bra med dig, vi ses ju snart.

puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela