Emelie

letar nya äventyr

makrill till lunch

Publicerad 2008-08-13 13:25:33 i Allmänt,

ca 2 timmar kvar av denna arbetsdag.
snacka om att ständigt räkna ner tiden..
kanske pga av att jag är uttåkad..
alla samtal jag ringer när jag har rast. för att jag är uttråkad.. men what to do..

mager lunch blev det idag också. macka med makrill på:P mumma, lyx :) haha
nä, men orkade inte laga mat igår när jag kom hem ..så jag slängde bara ner nåt.
måste ju ändå tömma skafferiet snart + att jag inte får handla så mycket lunch ute som jag gör...
inte undra på att mina pengar försvinner och sparkontot sakta men säkert töms. 
blä för pengar..
men snart snart. ska pengarna rulla in igen :D


har kommit på att jag nog är en Stockholms tjej innerst inne. 
så jag kommer sakna denna stad när jag drar nästa vecka
Även fast Oslo lockar just nu, så känns de lite som att jag hör hemma här.. (på nåt konstigt vis)
bara man hittar ett vettigt jobb till framtiden, så blir de nog en tillbaka flytt..
ej att förglömma en vettig lägenhet.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela