Emelie

letar nya äventyr

Oslo

Publicerad 2008-08-27 00:22:08 i Allmänt,

för några timmar sen anlände jag till Oslo..
känns konstigt. som att jag bara ska vara här några dagar på besök och sen åka hem..
sover hos julia några nätter tills de löst sig med boende..
men om de inte löser sig får jag väl helt enkelt åka hem igen...

imorgon kommer maria hit, då åker vi direkt till jobzone där jag ska ha möte. sen ska vi snabbt tillbaka till stan för att gå på lägenhetsvisning.. hoppas på att få kolla några st imorgon. bäst vore de om jag maria och johanna kan flytta in i den lägenheten som jag befinner mig i nu.. finns ett rum för 3 pers, och dom som bor där funderar kanske på att flytta.vore perfekt.. mitt i centrum ligger den :)

på torsdag ska jag prov jobba på en restaurang i Lysakker (eller nåt sånt) låg ganska fint vid vattnet:P så får se hur de går.  sen får jag se vad jobzone har att erbjuda... men först och främst ska jag väl kolla upp boende.. känns som att de är viktigast..

men blir förmodigen bara här i  2 månader. eftersom att Åre säsongen drar igång 6 november.. om de nu blir Åre. lite oklart.. som de mesta..

men åker i vilket fall till åre 18-19 sept på rekryteringsdagarna och kollar läget..har ju jobb, men kan va kul att för en gång skull va med på dom dagarna.. som jag har hört, kan va rätt skojjiga :)


nä nu ska jag sova. så jag är pigg till morgondagens alla äventyr..

första uppdraget imorgon - fixa en karta :)

god natt.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-08-27 01:07:49

Johanna.. är det jag? Jag vill bo i Oslo... ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2008-08-27 17:44:14

Attans då :P Ibland hoppas man lite för mkt ;) Ja, jag vill bo i Oslo, så hittar ni något är jag lätt på iaf. Vad gör ni i helgen???????? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela