Emelie

letar nya äventyr

trötta ögon...

Publicerad 2008-08-13 07:47:32 i Allmänt,

mina ögonlock är tung, jätte tung.. ser knappt nåt för att ögonen faller igen..
trött är bara förnamnet.. men fan jag sover ju jätte bra om nätterna. varför?
beror kanske lite på linserna.. har märkt att dom skiljer sig från glasögonen..
så nästa vecka är de linskoll som gäller.
sen klipp och färgning
sen tandläkaren..
de gäller att vara aktiv när man är hemma i Ramsele en vardag.. allt på samma gång..
sen på helgen blir de ju som sagt dop..
sen åker jag där, på typ söndag eller måndag!

ciao

Kommentarer

Postat av: Camilla Aggeborn

Publicerad 2008-08-13 07:52:03

Har du alltid undrat varifrån alla bloggerskor får sina nya produkter dom skriver om? Jag har svaret på min blogg något inlägg under " få nya produkter hemskickade gratis" var bara tvungen att dela med mig av det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela