Emelie

letar nya äventyr

att älska som en porrstjärna

Publicerad 2008-12-27 19:40:29 i Allmänt,

har börjat läsa den boken nu. en verklig berättelse av och om Jenna Jameson. jag är helt fast,.. sjukt vidrig och gripande berättelse. läs den!

då har man landat i Ramsele igen..
Hade trevligt med tjejerna i Sollefteå på juldagen.. va dock rätt sliten under hela dagen igår.
hann ändå med lite fika på Paus och sen en kaffedejt med cicki. och ´sen kebabmiddag med systrarna Revelj. för att sedan otroligt mätt och belåten lägga mig för kvällen.. Cicki lockade med utång men sängen lockade desto mer.
vaknade utvilad imorse för att göra stan på rekordfart. stressade som en galning för att hinna med fikan med tjejerna.. kom endast 45 min för sent.. haha.. och kom ändå inte hem med något vettigt.. nu blir de några dagar hemma innan jag drar upp till Åre några dagar..

imorgon kommer Cornelia hem. tror ni jag längtar  eller ??

nu blir de film med Linnea och Sandra..

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela