Emelie

letar nya äventyr

en dag på jobbet

Publicerad 2008-12-05 22:32:37 i Allmänt,

innehållande huvudvärk x 1000. flimmer framför ögonen och allmänt borta. till råga på allt somnade jag inte fören vid halv två inatt, sov sjukt dåligt, drömt massa mardrömmar. fick inte snoza ifred (jävla sopbil)..

så mina ögon är rätt hängiga kan man säga.
har dessutoom svårt att andas av nån konstig anledning, som om nåt sitter fast i strupen.. försöker med det mesta, men de blir inte bättre.

snorar och harklar...

allt låter tipp topp va?..och imorgon är det Julbord med jobbet, de som jag sett fram emot så himla länge.
Hoppas jag vaknar med ett strålande humör ! hoppas går ju.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela