Emelie

letar nya äventyr

film

Publicerad 2008-12-22 21:28:43 i Allmänt,

visst, jag har gått ner nått kilo medans jag var i Oslo. men vill för all del inte påstå att jag blivit smal.. smalare javisst..
(men har förmodligen redan hunnit gå upp nåt kilo.  ;) och kommer defenitivt gå upp fler under jul ledigheten som kommer)

det jag vill komma fram till är att, just nu befinner jag mig i samma lägenhet som min högravida syster och kan inte annat än att känna mig jätte smal. sjukt smal :) jag är nästan lite rädd att magen hennes ska spricka. å andra sidan är de ju bara sisådär 16 dagar till beräknad tid.. de är snaaaart ! och då kommer de en liten knodd ut :D

nu blir de film och varma mackor...:) så jag plusa på några gram i viktökningen...skämt osido.blir hårdträning i Ramsele på lindas cykel ! :) eller? hoppas att jag har någon självdiciplin kvar.

sjukt skönt att vara i ett vinterland iaf.. snö äverallt !
jag älskar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela