Emelie

letar nya äventyr

förjävligt

Publicerad 2008-12-20 12:38:12 i Allmänt,

de här va de sista vi behövde..känner mig helt ohjälpsam här i sverige också!
man kan ju tydligen inte lita på folk..vet ju knappt vad som hände..

annars åt vi suverän god mat på Sangria igår, Jag, Elin Stefan och Mattias, aka testpatrullen :)
än så länge bara testat bra restauranger :) igår vart det Tapas. mumms och så mätt jag blev.

Elin och Stefan har fått deras kök fixat, nytt snyggt fräscht kök. vart en helt annan lägenhet.. ! Blir nog super bra när  de kommer till visning, hade jag haft pengar hade jag budat :P

Naglarna vart super bra. och jag känner mig kvinnlig igen. eller som en människa. snyggt och elegant.
köpte även världens kanske snyggaste skor igår.. försökte hitta en bild på Scoretts hemsida men dom fanns inte.. är iaf en par pumps, svarta med svart spets över hela. kanske inte låter så fint. men dom är hur läcker som helst, bra pris också. när jag kommer hem ska jag fota dom :) sitter perfekt på min stor-fot ;)

nu blir de stan med moster. har en julklapp till bror kvar..
sen kanske man hittar något till sig själv också. de är ju alltid kul ..

hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela