Emelie

letar nya äventyr

julbak

Publicerad 2008-12-10 23:55:09 i Allmänt,

idag har vi bakat lussekatter och pepparkakor och druckit glögg.
synd bara att kameran fattades så ni inte kan ta del av våra konstverk.
för vi gjorde bla. ett pepparkaksslott som vi ska ge till en kille på jobbet. eftersom pjaut-prinsessan måste ha någonstnas att bo :) vi är så fyndiga !

nu är jag trött och uppsvälld av all pepparkaksdeg och lussekatterna..
så nu blir de sova.
redan torsdag!

behöver jag säga att jag tycker de är helt underbart att tiden går fort!!


boende i sthlm kirrat.. .check !

imorgon ska jag gå på box, behöver VERKLIGEN träna nu.. de här funkar inte längre.

gonatt !

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2008-12-12 16:51:36

Vars ska du bo? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela