Emelie

letar nya äventyr

lägenhet i Oslo

Publicerad 2008-12-20 21:49:25 i Allmänt,

försöker verkligen hitta en bild på mina skönheter som jag köpte på Scorett igår. ger inga resultat tyvärr..Dom är helt underbara. var tvungen att gå och kolla på dom idag. och ångrar mig inte ett dugg..

sen kan man väl säga att jag forfarande är less på de som hänt.
nån som är sugen på en lägenhet i Oslo??
dom jävla idioterna borde få betala ändå. har lust att, mm.. göra nåt dumt !


vart lite shopping idag också..
ett par svarta cheapmonday till mig
en shimmer  lotion till mig (trots att jag redan har en hel del vanliga underbara lotion, man får aldrig nog) :)
4 sjukt bra (enligt källor) pocket böcker till mig.
lyckades köpa en julklapp, de va även den sista.
men man ser ju på köpen igår och idag vilka jag prioriterar.

mig själv såklart.
hade lätt kunnat vara på stan längre, och köpt saker till mig själv alltså :)


Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2008-12-21 10:03:55

det är bra att du hittar saker =), vad är det med lägenheten? puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela