Emelie

letar nya äventyr

lång natt eller

Publicerad 2008-12-04 00:26:48 i Allmänt,

blir hemma imorgon också. vill fan inte riskera att ligga med feber till helgen.. vill visserligen inte va sjuk överhuvudtaget. så jag tycker de är ett smart val att vila upp sig några dagar.

Fick napp på boende idag i sthlm. låter hur lockande som helst, bra hyra, folk jag vet vilka dom är, bra läge. eget rum, kan inte bli bättre.men blir lite stressad över jobb.. får flytta in redan i januari, så vore ju shysst att ha ett jobb till åtminstonde slutet av januari..

Jobb sökes! Nån som vill ha en hårt arbetande kvinna (får man kalla sig det vid 21-års ålder?) :)
så hör av er. tar de mesta, fast vore trevligt med något mer seriöst, ni vet kostym och grejjer, sekreterare kanske?
haha, tror ni jag får jobb när jag är osäker på hur sekreterare stavas. dom 6 första bokstäverna bildade något helt annat.. :) pervers ! skämtosido..Jag är ju en trevlig social brud med både fötterna på jorden. jopp, de räcker väl i en ansökan .. haha.

så nu sitter jag och skriver ett nytt fräsht CV så att alla kommer älska mig. kommer bli en lång natt.. eller så tar jag de imorgon. med hjälp av Maria. Blir nog bra

Stockholms arbetsmarknad- se upp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela