Emelie

letar nya äventyr

mamma mia

Publicerad 2008-12-28 16:19:24 i Allmänt,

nu, så här 1 år (överdriver) efter att den hade premiär så såg jag den.. mysig film men inget speciellt.
mamma tyckte jag skulle ta en paus från mitt fixa-cv-och-ansökningar-arbete.. som för övrigt är sjukt  drygt.. har fixat klart mitt CV iaf och är rätt nöjd.. nu ska jag bara få till några smashing bra ansökningar. ! men önskar fortfarande att nån ringer imorgon och erbjuder mig jobb,,. snabbt och enkelt .. :) vore guld. men lär nog inte inträffa.

funderar även på hur min ekonomi ser ut.. har inget jobb, men ska ändå tattuera mig i februari för typ 2000:- funderar även på att göra  hair extensions. vilket inte är de billigaste. sen har jag hyror att betala.. och som sagt inget jobb.. hur ska man göra.. skita i allt.. eller hoppas på att de löser sig?? :)

nä, nu ska jag läsa lite mer ur Jenna Jamesons bok.. sen försöka få iväg nån jobbansökan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela