Emelie

letar nya äventyr

sista dagen

Publicerad 2008-12-17 19:14:29 i Allmänt,

jobbade min sista dag på Collicare idag.. känns sjukt skönt.

att få komma hem till familj och vänner nu är precis vad jag behöver. att få vara ledig. ta hand om sig själv.
får se vad januari månad har att erbjuda.. men lite saker händer de väl..

Först och främst ska jag spendera några dagar i Stockholm, umgås med moster + familj..
Träffa Elin och Stefan, samt käka middag med dom.
Jag och Elin ska även få naglarna fixade. och ni förstår nog inte hur mycket jag längtar..

imorgon alltså, då går tåget, men först:

jag och 11 andra ska ut och käka middag (till min ära ;) eftersom de är min sista kväll)  efter de blir de qba, vilket innebär öl, får se vad kvällen har att bjuda på :)

imorgon är Johanna ledig, så då ska vi käka frukost någonstans, sen fördriva dagen, tills mitt tåg går klockan 15.49, exakt !

Hoppas på ett bra avslut på det här äventyret...
vad har jag nu att vänta mig? de får tiden utvisa.

har iaf sammanfattnignsvis haft en helt underbar tid i Oslo, och vem vet, kanske flyttar man tillbaka, nån gåååång ?!

Nu blir de snabb fix innan middagen!
hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela