Emelie

letar nya äventyr

Stockholm

Publicerad 2008-12-19 11:25:55 i Allmänt,

yes, då var man här..
vad är de för månad egentligen? inte ser det ut som att det är december här inte..

tack o lov så åker jag hem till vintern på måndag..

saknar redan allt i Oslo, såklart, men nu ska de bli sjukt skönt att få vara ledig ett tag..

nu blir de dusch och fixande innan jag möter upp Elin för att sitta på slaong oc få tillbaka do härliga naglarna..:)

här lägger man ner tid och lägger in sjukt mycket bilder..
kanske är dom inte vackra eller så har folk gått i ide.
för de saknas en hel del kommentarer, tycker ja minsann.

men eftersom att folk inte skriver i sina bloggar själva så kanske dom inte kollar andras heller.
jag har till och med börjat kolla in blondinbellas blogg.. bara för att !! för att jag vet att hon skriver minst 3 gånger per dag.. snälla vänner, rädda mig från detta! !!  börja bertätta om vad som händer. så ohändelserika liv kan ni väl inte ha?!  låt mig få läsa nåt underhållande, så sliper jag läsa om nåt som är så ointressant som nån okänd blondins blogg...

puss hej

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-12-19 15:52:01

mæh, de e væl inget fel att læsa blondinbellas blogg? det gør jag!

mwah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela