Emelie

letar nya äventyr

bajssnack

Publicerad 2008-02-03 21:08:42 i Allmänt,

skitsnack kalla de va ni vill. grymt less på allt som händer här uppe. allt beteende och dåliga stämmningen.

jobbar och står i gör jag.. försöker ta på mig så mkt som möjligt,. för vad annars ska jag göra här uppe om jag inte ska jobba.. för som sagt de händer inte så mkt här uppe än skit..

funderar som fan över sommaren. lika förvirrad som vanligt och lika velig som vanligt.. inte  undra på att mamma inte bryr sig när jag säger vad jag funderar på att göra.. de blir typ: jaha. okej......punkt!!

men måste ta tag i saker nu..ska försöka få en lite bätte inställning till "livet" också.

puss hej!

föresten fest ikväll och jag känner mig sjukt snygg! :P typ julsnygg som nedan :D 
image264

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela