Emelie

letar nya äventyr

förr i tiden

Publicerad 2008-02-27 19:36:10 i Allmänt,

shit, läser gamla blogginlägg. och de ger mig rysningar..

har verkligen haft de upp och ner hela tiden. roliga och tråkiga händelser.. men de mesta som hänt är tokiga och händelserika saker som man inte glömmer. och de är pga av människorna i min omgivning.. de är ni som formar min vardag och mitt liv. och gör så att jag mår bra! och när de inte är bra i mitt liv är när, jag har fel sorts människor som inte vill mig väl. som påverkar mig negativt..

jag ska ge mig själv ett litet löfte och de är att försöka må bra i alla lägen, försöka ha rätt inställning.. inte klaga på små saker som egenltigen inte spelar nån roll..som egentligen bara får mig att må ännu sämre, då man går runt och ältar.. försöka att ta framtiden med en klackspark och sluta gå runt och vara förrvirrad.. försöka ta dagen som den kommer ,helt enkelt med en mkt positiv inställning till livet och alla härligheter som de bjuder på... 

jag hade 2 veckor i juli förra året, då jag var i östersund och bara va.. va ledig. umgick med underbara människor och bara njöt av livet.. saknar den tiden. och saknar er vänner! som bara tusan..

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-02-27 21:05:47

Och jag saknar dig, månne! pussgull

Postat av: cickis

Publicerad 2008-02-27 22:58:41

låter som en bra grej;) puss

Postat av: Ronja

Publicerad 2008-02-28 15:16:16

Hallå där :) Har du det bra i Åre ? Full rulle där nu kan jag tänka mig sådär i sportlovstider. kram kram

Postat av: Cilla

Publicerad 2008-02-28 20:00:09

Man ska vara stolt för den man är, dem man har o det man gör ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela