Emelie

letar nya äventyr

hals

Publicerad 2008-02-02 19:45:34 i Allmänt,

sån jäkla otur.. igår packade jag väskan med träningskläder och tänkte att nu jävlar får jag lov att vara frisk, så jag kan ta mig iväg till Tott.. så planen var att gå och träna direkt efter jobbet.. så vart de ju inte... för när jag kom på jobbet hade jag ingen röst och skit ont i halsen. typsikt när man planerat. men men. får ta nya tag om några dagar.:P

nu är de lite öldrickning och en "liten" utgång. börjar ju trots allt 6 imorgon bitti, så de blir tidig hemgång..
imorgon har vi temakväll här i huset: oktoberfest, så då blir de ännu mera öl.:)

ähh, vete fan vad jag ska skriva, händer inte som så mkt här uppe.
 mest konstig stämmning i huset..

har en stor längtan till att köpa kläder. men vill inte göra de här uppe.. så får se om jag drar in till östersund nån dag framöver..

jaja.. over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela