Emelie

letar nya äventyr

underhållande va?

Publicerad 2008-02-12 22:07:37 i Allmänt,

kan väl försöka vara duktig att ge er en uodate såhär dagen efter wallmans kvällen.. showen är ju kanon bra, tyvärr är de samma show som vi redan sett en gång tidigare. men med god mat och gott sällskap så blev de en bra kväll..  med alldeles för röda läppar (rödvin)och en längtan till sängen så föröskte jag hålla humöret uppe hela kvällen :D

idag har de jobbats. och jag är sjukt less på att städa, så ser verkligen fram emot mina frukost pass i veckan.. de passar mig bättre trots tidiga mornar..

på fredag är de löning. och på lördag är vi lediga. så de är redan spikat för kalas.. kommande dagar innan fredag kommer att vara lugna hemmakvällar med massa OC tittande. de kan man aldrig få nog av .. skulle bara vilja haft säsong 4. har ju som missat den.. och alla andra nya säsonger av dom flesta serierna som går nu förtiden...trist

för här i Åre har vi ju annnat för oss än att kolla på tv... eller? kanske inte.. men en hel dag/kväll framflr tvn var sjukt längesen..

köpte en ny klänning igår, en svart såklart.. en tubskjortsklänning. hajjar ni? :P
mer shopping blir de på lördag i östersund.hoppas jag..

En helt vanlig dag i åre byn med Emma och Elin..
image283

igår och idag har de varot grymt väder här i byn.. (dock inte dagen på bilden ovan..:P) och vår känslorna kommer mer och mer.. och även om jag föredrar att jobba frukost och därmed börja 06.00, så uppskattas de dom dagar man blrjar 10.00 då de är sol och ljus ute när man ska ta sen dagliga promenad till jobbet.. så skönt :)

De är nog de jag behöver,Sol, Ljus och Värme :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela