Emelie

letar nya äventyr

vind,storm,orkan

Publicerad 2008-02-13 13:46:44 i Allmänt,

man kan helt enkelt säga att de blåser rejält ute.. när jag promenerade till jobbet imorse kunde jag knappt andas pga av att de blåste så mkt.. så jag gruvar mig lite för hemfärden strax..en kort dag blev de, med de känns skönt..är grymt trött så de blir hem och ta en powernap på en gång..

shit,sitter nere i personalmatsalen och har ett fönster snett ovanför mig och har nog aldrig sett moln som rör sig så snabbt över himlen, faccinerande:P 

imorgon hoppas jag på att lönespec. kommer. ska bli spännande att se hur lite man får för 12 dagars jobb :) bäst av allt är att jag har varit så oerhört duktig att spara från förra lönen.. så jag kommer nog inte alls känna mig fattig...framförhållning kallas de :D

de ser som vanlig förjävligt ut hemma hos oss.. men orkar inte bry mig längre. spelar ingen roll hur eller vad man gör, får ingen uppskattning ändå! så om alla andra vill bo i en svinstia så får dom väl göra de.. då låser jag in mig på rummet :P nä, men jag fattar inte vad som är så svårt med att plocka bort efter sig och ta reda på sina egna saker. kan de va så svårt..eller har mamma plockat efter er sen ni föddes fram till nu, så ni inte ver hur man gör?!.. man börjar ju undra..fast måste säga att dom flesta är eller har blivit duktigare på att "städa" i vårat kök..som är vårat enda "sällskapsrum"(bortsett från den nya loungen i källaren, där jag fortfarande bara spenderat en kväll framför tvn :D ) men om en endaperson skiter i det, så rasar de för alla.. så oftast ser de ut som att en orkan har svept förbi... men jag är inte bitter....

imorgon, Alla hjärtans dag. har redan fått min uppvaktning. av MAMMA :)
en sån dag som egentligen bara spelar roll för alla par där ute som kan uppvakta varandra och mysa.
(om man inte har en snäll mamma förstås, förmodar föresten att den var från pappa också. sötnötar:P)
borde finnas en speciell dag för alla singlar som behöver lite extra kärlek.:) för de får man väl inte som singel imorgon?!?! :D
eller borde vi ha alla hjärtans dag året om? alla skulle bara sprudla av kärlek till varandra...vore väl nåt..
nä som sagt jag är inte bitter.....?!

tröttheten som skriver.
Hörs, HEEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela