Emelie

letar nya äventyr

wallmans show ikväll

Publicerad 2008-02-11 17:25:39 i Allmänt,

ikväll ska vi på Wallmans.. mini personalfest. :) blir bjuden på maten iaf och showen. så de ska bli skoj..
Nästa måndag har vi "riktig" personalfest, med hela åregården och hela dippan gänget. ska bli as skoj.. ute aktiviteter på dan och sen middag och fest på CC på kvällen. De ser jag fram emot mkt.

På lördag åker nog jag och Amanda in till Östersund. ska bli skönt att komma från byn + att vi får lön på fredag ;) YEAH !
Nästa helg v 8 kommer mamma och pappa hit.. ska bli så himla skönt att få lite kvalitetstid med dom. synd att inte resten av familjeligan kommer.. men de ger mkt att bara få lite utomstående besök..

v 11 åker jag till Umeå och hälsar på Anna och Linnea. de är typ helt bestämt att de blir så iaf :) Kommer att få massa bra energi från dom sötisarna..

så jag har en hel del att se fram emot. och de känns bra.
Det känns lite bättre här uppe. trots nyligen tråkiga händelser. men de är bara att gå vidare.
Med rätt inställning så kommer de bli bra här uppe :D hoppas jag!

måste börja smida planer för sommaren också.. börja med att skriva om mitt CV, och de är ju inte KUL !  !! men måste göras..

syns i dimman..

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-02-12 13:07:52

Mäh, jag som trodde jag var nästa på listan att få besök av dig :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela