Emelie

letar nya äventyr

blandade känslor

Publicerad 2008-01-06 07:34:29 i Allmänt,

arg, förbannad ledsen och irriterad...

och vill verkligen inte vara det, dagen då jag ska åka..
i natt har jag inte sovit någonting typ! ca en timme..
vissa av  dom som bor i vårat hus vet tydligen inte vad respekt är. att respektera andra..
känns förjävligt att åka härifrån och vara irriterad på dom jag bor med.. (några av dom iaf)
känns inte vidare värst kul kan jag lova. tur att jag kan sova igen alla timmar jag missat, på tåget på väg ner till Arlanda

men jag kommer försöka ha en toppen semester och hoppas på att vara på mkt bättre humör den 22 januari!

sen blir saker och ting aldrig riktigt som man tänkt sig..

Kommentarer

Postat av: Annsingen

Publicerad 2008-01-06 07:50:46

Ha en underbar söndag!

Postat av: maria

Publicerad 2008-01-06 14:34:02

du kommer få en toppensemester i thailand! Passa på och njut, tänk inte på åre, samla nya krafter och så tar du allt det där med huset när du kommer hem!
Puss maria

Postat av: Frippi

Publicerad 2008-01-07 01:08:45

åååh, hoppas du har det underbart i thailand emelie!!! =)
fan att det inte ska funka med boendet ditt, tycker synd om dig men du får njuta och koppla av nu och hoppas på bättre tider!

jag åker förmodligen upp något till åre innan vi åker till thailand, hälsa på elin och så och då hoppas jag på att du också kan träffa mig!!! :D:D:D

Puss gumman! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela