Emelie

letar nya äventyr

en dag i backen

Publicerad 2008-01-30 20:57:55 i Allmänt,

ja, så är det. dagen har spenderats i backen.. sjukt härligt väder och bra åkning. är rikitgt skoj att åka skidor :D

så de måste bli lite mer av det..härligt att göra nåt på sin lediga dag, istället för att ligga hemma och vara bakis.. haha..

händer konstiga saker här och jag är mest förvirrad, över allt!

önska jag kunde få ledigt igen och åka runt till alla älsklingar överallt.. känner att jag behöver det.

vart bär de iväg efter detta? önska jag kunde få allt serverat på ett silverfat. jobb, boende osv. tar så mycket energi från mig att söka jobb +all denna väntan... blir nog iaf inget av Kos. jag hinner ju ändra mig hela tiden. men ingen vill ju ändå inte följa med. och jag har nog insett att jag verkligen inte vill åka själv...
men men. de lär väl visa sig i sinom tid om vad som händer!

ähh. nu blir de nog sängen.
styrelsen för hotellet är i byn och de gäller att vara skärp imorgon på jobbet!

träningsvärken jag kommer ha imorgon är inte att leka med..::D

god natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela