Emelie

letar nya äventyr

Nyårsdagen

Publicerad 2008-01-01 16:34:17 i Allmänt,

har spenderats på jobbet sen klockan 10.00..(inte så farligt tidigt)
fick skjuts till jobbet, vilket var skönt eftersom att jag vaknade lite för sent...
har jobbat hela dagen.
nu har jag en rast på 1 timme och 20 minuter innan  jag går på nästa pass..funderar på att  lägga mig i solariet för att fördriva tiden lite.

Hade en riktigt rolig kväll igår. verkligen! ska försöka lägga upp lite bilder innan jag åker på söndag :)
shit har inte tänkt så mycket på att vi ska åka till Thailand, de är helt ofattbart att jag ska få ha semester igen i 2 veckor, i sol och värme :D behöver nog komma bort här ifrån också..

har insett att de är grymt jobbigt att bo som vi bor. jag tycker om alla super mkt. men de hade varit så mkt bättre om vi bodde som vi bodde förra året... vet inte varför, men de kändes så himla mkt bättre... nu blir jag så lätt irriterad , små saker alla gör, att inte alla tar ansvar och hjälper till.allt  stör jag mig på.. och de känns som att de blir värre och värre ! hatar att känna  sig som tjatmorsan som ska gnälla hela tiden.. de är nog med att huset har mögel men man kan ju åtminstonde  försöka få de att SE fräscht ut.. det är helt hopplöst att försöka städa i köket tex. för efter att 3 pers sitter vid bordet efter. så är de en katastrof igen.. bitter?? JA. över de mesta kan man säga...

kallas även bossen, eller nja,men att jag är bossig. men vad annat kan man göra. de är ju som att man bor med ett gäng dagisbarn som aldrig lärt sig hur man håller iording. alla ska då verkligen inte ta åt sig.

fick även en smäll på käften igår! av en kille ! en som bor i samma hus som mig. fråga mig inte varför! men förbannad blev jag, ledsen och arg..här gör man sitt bästa  för att försöka må och bo bra, men tydligen är de inte värt mer.. så tro mig, de ska blir SJUKT skönt att få åka ifrån detta ställe för 2 veckor..

även om jag kommer sakna alla på en gång.. men just nu vill jag bara ha lite lugn semester med familjen... de behöver jag..

nu bara svamlar jag:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela