Emelie

letar nya äventyr

bra start på ledigheten

Publicerad 2008-07-25 15:19:18 i Allmänt,

så jävla härligt väder. och ledigheten kommer bli hur bra som helst....

nu ska jag göra lite lunch/frukost till mig och cicci, sen vid 5 dra jag cicci, emma och johanna vidare til bräcke där de väntas grillfest och partaj.. kommer bli en kanon kväll. är as taggad...

igår var vi på bio, såg Hancock, va väl inge vidare.. lite kul så där, men absolut inget jag rekomenderar att se...innan bion var vi på kina och åt, jag syrran och sören...

de är så sjukt varmt ute. men inte ska man klaga.. 

nu ska jag fixa mig lite, fr se hur länge sminket sitter kvar, med tanke på att svetten bara rinner..:P 


nu ska jag diska åt snyggot som jag bor hos!!! underbara vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela