Emelie

letar nya äventyr

hur botar man spindelfobi??

Publicerad 2008-07-23 18:30:44 i Allmänt,

stänger idga också, och har iof haft ganska mycket folk här sen jag blev själv..
men hoppas på en lugn avslutnig på dagen..

nu ska jag göra sånt där kul pappersarbete sista halvtimmen.. dvs om de inte droppar in massa folk..

sen hem och packa klart. äta, leta rädd på spindeln som skrämmde livet ur mig i morse, (vet inte vart den tog vägen) förmodligen ligger den i min säng och väntar.. ussh.. stor som satan. äckliga jävla svin!

om jag hittar den ska den få en snabb och smärtsam död!!?!?så jag kan sova lungt sista natten...

hur fan botar man spindelfobi???
fan de kryper på hela kroppen nu bara för att jag tänker på det..

imorgon tar jag en bil från jobbet till Arlanda. XC90, riktig glassar bil, efter c70 då ;) sen flyget hem, där väntas kebab och bio och trevligt sällskap! :P

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela