Emelie

letar nya äventyr

spybar

Publicerad 2008-07-13 21:40:58 i Allmänt,

vad är de för ställe egentligen?
har besökt denna nattklubb för andra gången.. och, ja ad säger man, inte speciellt imponerad...
vart fan finns dom här klubbarna i Stockholm som är i stil med Bygget och Dippan i Åre???

snälla kan någon säga mig vart man ska gå ut i Stockholm? inga små barer på söder och inte Stureplan? vart går man?
fett jävla dans golv stora, luftiga och många lokaler. måste få en guidad visning på detta, frivillig? 

annars hade jag en mycket trevlig kväll igår.. Jag, Julia, Elin, Cicki och Ellinor var hemma hos mig, drack öl, vin cider och pratade strunt. trevliigt !!! :D sen åkte vi vidare ut och de var då kvällens problem dök upp.. vart man går man? hamnade som sagt på Spybar. lite folk ( men alla noll åttor har väl dragit till Båstad, för att sen åka vidare till Visby)  men de var inge vidare där..som sagt...


mot slutet av kvällen bestämde vi oss för att idag åka till Årsta och käka världens godaste kebab på palmyra.. men dom jävlarna hade sommar stängt hel fucking jävla juli... så irirterande när man sett fram emot och längtat.. men men, då vet jag vart jag ska infinna mig 1 augusti :D 

hamnade på en pizzeria istället för att bakis äta... hittade ett svart hårstrå på pizzan, behöver nog inte säga mer om det...


nu väntas 5 arbetsdagar.. sen helg, sen är de bara 4 dagar innan tar flyget hem till östersund :) 

igår på jobbet var de sjukt mycket att göra. sjukt mycket folk, han inte äta andas eller tänka.. men sålde på bra med extra försäkringar och sånt! så klirr klirr i kassan.. :)  

just nu önskar jag att jag hade obegränsat med pengar.. så jag kunde åka runt och hälsa på alla söta vänner runt om i världen.! men  den drömmer kommer ej slå in, så de gäller att spara och planera bra...


fan tror jag har hamnat i klimakteriet.. svettas som om jag sprungit maraton 8 ggr ! ! ! !

nu, jobb sök. oslo !

hey!

Kommentarer

Postat av: fredric

Publicerad 2008-07-18 23:01:23

skall du gå ut i stockholm och vill ha opretentiöst kul skall du gå till golden hits på kungsgatan! där är det fritt fram att göra bort sig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela