Emelie

letar nya äventyr

tillbaka nuuuu..

Publicerad 2008-07-22 08:12:27 i Allmänt,

vill tillbaka till sängen nu... sitter på jobbet och klockan går oerhört sakta. för sakta....och ingenting händer.. inga telefonsamtaL, inga kunder.. varför kan folk inte hämta sina bilar på morgonen istället för 5 minuter innan stängning?

fick lite gjort igår ändå, såt där som jag aldrig orkar ta tag i, tänkte att de va bäst att göra allt på samma gång. tvätta, packa, färga ögonbrynnen, måla naglarna. Diska (för övrigt sjukt mkt disk) sen tog jag en lång välförtjänt dusch. och la mig och sov, kanske lite för sent.. därav min trötthet..

när jag slutat idag ska jag motionera, sola, tvätta lite mer, träffa Anna P och Julia.. sen försöka komma någorlunda tidigt i säng.. får se hur de går..

mamma: jag köpte ett par nya skor i söndags också... träder fram med de lite fint nu:)
men dom var (som allting annat jag köper) på rea!!!!
svarta tygskor från vagabond, en lite mer höstdojja :P 

vill vinna pengar nu...så jag kan köpa och unna mig saker jag vill göra/ha, utan att känna en viss ångest i kroppen...
men man ska väl unna sig även om man knappt ha råd..eller?? ;)

jag blir lite tokig på mig själv då jag inte kan gå på stan utan att ha nåt nytt inköpt.. Skärp dig Emelie (som mamma så fint sa i söndags, då jag berättat att jag köpt två koftor) även dom på rea :)

så nu säger jag lite fint till mig själv..
Fan, skärp dig! :D

får se hur länge detta håller... jag känner mig själv allt för väl för att förstå att detta inte kommer vara mer än några timmar...
för på lunchen måste jag gå och handla sånna där, bra att ha saker. ni vet!!

fan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela