Emelie

letar nya äventyr

orka...

Publicerad 2008-07-31 16:44:32 i Allmänt,

Det senaste året(egentligen hela mitt liv, men för att begränsa till dom senaste puckona) har jag haft oturen att träffa, dejta, legat  med killar som är helt störd i huvudet!

Visst alla tycker säkert nån gång i livet att dom träffar på killar som är helt körd i huvudet.. men när det sker kille efter killeunder en så lång period så börjar man ju undra vad som är problemet..

 

Jag förstår mig verkligen inte på hur killar tänker, vad dom tänker, när dom drar hem en brud, medans deras flickvän är bortrest och ovetandes om vad som försigår hemma...varför??  och varför kläcker dessa idioter ut att dom har sällskap efter de heta sexet?? de är information som jag hellre vill vara utan.. jag vill inte va den som förstör någon annans förhållande. oavsett om jag aldrig kommer träffa personerna igen..hade man åtmmistonde vetat innan hur de låg till, kan man faktist göra ett val, är de okej att vara med en upptagen kille eller inte?! 

 

eller är jag så oaktraktiv så att dom måste ljuga och säga att dom har flickvän bara för att dom inte vill höras...?? men vem fan har sagt att jag vill träffa dom igen då.?! jag kanske bara ville ha lite kul, men inte med nån som är upptagen!!

finns många svin.. och jag lyckas träffa dom flesta.  visst jag är bitter men kan man vara annat..?!

i och med att dom beter sig som idioter, så slutar man till slut att kolla åt deras håll.. för alla är ju lika dana.. (tror man) men någonstans där ute tror jag nog att han finns.. jag säger absolut inte att jag vill ha HAN nu,  ha ett förhållande, barn giftemål, hus och sånt nu.. absolut inte. men snälla låt mig träffa nån som är normal,  nån som kan skratta och ta livet med en klackspark,  vara oseriös och inte rädd för att tro att man är en jävla stalker..bara för att man hör av sig och vill hitta på nåt.. 

 

senaste händelsen i tisdags: har snackat med en kille lite via sms, han hade tydligen frågat syrrans pojkvän om mig.. vi åkte hoj på dan de va kul.. han ringer på kvällen(visserligen aspackad ) men vill ses..

-stanna där du är så kommer jag..

kul, verkligen, vi träffas. hälsar på hans släkt och bekanta, han håller om mig,  hånglar som fan i badhusparken, sen kommer de en brud, hans strul, kk. eller nåt. som han själv ringt dit, medans vi sitter där.. osmidigt eller vad... va hade han väntat sig.. att jag skulle be på mina bara knän att han skulle välja mig..skulle vi ha dragkamp om honom??varför ringde han dit henne? sjukt dålig stil. barnsligt..omoget.. jag såg inte de där som något seriöst, inte för fem öre. jag ville ha kul..hade de ett tag, tills jag insåg att alla beter sig lika dant och de är de jag blir ledsen över.. inte alls ledsen över att aldrig mer få träffa dom där fina killarna, för fin är dom inte, om dom håller på som dom gör... men så där gör man bara inte..  är de mig de är fel på?? `man börjar ju fundera..   

 

annars har jag haft sjukt underbar tid med underbar vänner här i Östersund. men snart väntar en flyg resa tillbaka till Stockholm, jobba 5 dagar i rad, sen lång ledig igen.. 

jag vart hel matt av detta inlägg.. 

hej!

Kommentarer

Postat av: sofia

Publicerad 2008-08-03 18:51:09

Du är underbar Emelie. Det är killarna det är fel på! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela