Emelie

letar nya äventyr

jobb

Publicerad 2008-06-03 21:02:40 i Allmänt,

yes, då har man jobbat 2 dagar. har väl inte lärt mig så mycket ännu.. hoppas bara det klarnar snart. just nu är jag mest förvirrad över allt som sägs på Hertz. termer  hit och dit. och jag fattar inte ens en bråkdel om vad dom ens säger till varandra.

så ja. På Hertz biluthyrning jobbar jag, dessa härliga 3 sommar månader. på vasagatan. precis vid centralstationen. (om ni vill komma in och säga hej) :D

har kört bilar lite hit och dit och försökt förstå mig på deras urgamla bokningssystem. verkligen uråldrigt och komplicerat. men de börjar jag bli lite haj på.. men hallå. kanske dags att uppdatera lite ?!

i morgon och på torsdag ska jag vara i Upplands Väsby, på deras kontor och göra? ja de är lie oklart. får som inga direkt svar. så mina uppgifter är lite oförståeliga.. Det jag vet är att jag nu i två dagar har en alldeles egen jobb bil som jag ska utnyttja till jobb och tillbaka.. :)

skulle lägga upp lite bilder, men jag går inte riktigt ihop med macintoshen, så de får bli en annan dag då PC skärmen är inkopplad på den andra datorn.. 

fixat sig med ny telefon idag. så väntar bara å att den ska levereras hit till sthlm nån dag. :) thank you dad !
 
nu blir de hem o ta en dusch, för att sen sussa skönt till väckarn skrämmer ihjäl mig halv 6 i morgon bitti..

Tack och godnatt!

ska föresten försöka ta några shyssta bilder på mig och min jobb outfit någon dag. den är nice :D

Kommentarer

Postat av: cickis

Publicerad 2008-06-08 22:08:19

heej...! åååh mår som jag förtjänar idag, men det var skoj och pratas vid lite!! till veckan jobb, men ska definitivt kolla upp helgen! kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela