Emelie

letar nya äventyr

tankar......

Publicerad 2008-06-25 22:08:54 i Allmänt,

alltid kommer dessa perioder. då allt känns piss och man är oviss om allt..
man vet inte vad man vill med livet  förutom att helst bara bädda in sig i sängen på tussilagovägen 2 hemma i Ramsele
och aldrig mer stiga upp

mitt omkring flackande gör mig galen och jag känner mig ständigt på dåligt humör.

jag ska först och främst sluta med mina p-piller. som förmodligen är den stora boven till mitt humör på senaste..
glädjas med att jag faktiskt har ett bra liv, med massor med vänner och underbar familj. leva i nuet och faktiskt njuta av de varje dag har att ge. försöka sluta va en sån jävla planerar kärring som vill ha allt planerat in i minsta detalj.. vara glad att jag har tak över huvudet ett jobb, en inkomst..

alla har sina dåliga dagar. mina har jag precis haft, förjävliga har dom varit med en enkel anleding att jag inte vet vad jag vill göra med mitt liv..
försöker intala mig själv att jag för guds skull bara är 20 år och behöver då verkligen inte ha någon panik över vad man åstakommer i livet. man ska inte stressa sig till att göra saker, bara för att alla andra........
men de är väl mitt problem. jag ser att alla gör, för att dom vet att dom vill. får panik av att inte själv veta..

ta dagen som den kommer helt enkelt.. klarar jag de? de är frågan.

börjar med att ta nya tag imorgon på jobbet. känns väl så där, men med positiv inställning och ny energi ska jag göra mitt bästa. och som sagt glädjas att jag faktiskt har ett jobb..


Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-06-26 16:24:41

du ær inte ensam iaf Emelie! Sjælv har jag heller ingen aning om vad jag vill med mitt liv. Men det ær alltid bra att prova på olika saker och bo på olika stællen, før det løser sig alltid till slut! Kommer du upp till yran??? Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela