Emelie

letar nya äventyr

födelsedagsbarn

Publicerad 2008-03-27 18:29:04 i Allmänt,

japp. idag ankommer moster och kusin, och båda fyller år. så nu håller jag på att vispa vaniljvisp som ska ätas med äppelpaj ikväll då dom kommer fram :D (även med handvisp, så den blir verkligen gjord med omsorg)
himla roligt att få hit lite folk. ny energi..

annars så är jag fortfarande sjuk. men börjar känna mig lite bättre.. är ledig imorgon också. så medans stockholmarna är ute och roar sig i backen så ska jag försöka vila.. :)

Maria ringde idag. va himla trevligt.. synd bara att jag inte han träffa henne i helgen också!

om 4 veckor jobbar vi våran sista dag på hotellet, som de är tänkt iaf. :)

sen är de sommarfest den 1 maj..

ett födelsedags-maskerad-tema-fest i östersund ska också hinnas med om nån vecka..

så tiden går nog rätt fort ändå..

nu fattas bara lite goda nyheter om jobb och framtid..

nu ska jag vispa klart.. sen blir de äventyr på byn..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela