Emelie

letar nya äventyr

Invigning av Phil and Steves

Publicerad 2008-03-03 17:20:13 i Allmänt,

kanon fylla igår..
minnesluckorna blir bara fler och fler..
hade nog rätt kul. och de behövdes.
började jobba klockan 10 imorsen.
har inte varit bakis..

idag är en bra dag ändå. med tanke på hur less jag är på att vara här..
lite saker hände igår. och de känns som att de är en standard för mig va ledsen när vi är ute. men nu är de ändring på de. och de känns kanon.. har nog hittat lösningen till varför jag har så tråkigt här... får se om jag har rätt ikväll . för imorgon är jag ledig och jag är taggad till tusen att festa.. och ge ett försök till att ändra min inställning till utgångarna här...Hoppas på en glad Emelie imorgon..

här får ni lite bilder från gårdagen när de var invigning på Phil and Steve på Dippan

   
   
   
   

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2008-03-05 11:36:21

Du ær så fin Emelie! Den 18:de kommer ja upp och hælsar på er, ska bli så kul å ses igen!!! Puss & kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela