Emelie

letar nya äventyr

Facebook

Publicerad 2008-05-09 23:34:15 i Allmänt,

skulle va kul att räkna antal ggr jag loggar in på facebook på en dag. speciellt när jag befinner mig i Ramsele. då den enda sysselsättningen är att sitta vid datorn och snoka omkring.
men facebook liksom, va händer där? men faktiskt blir jag glatt överaskad nästan varje gång jag loggar in, då har de då ploppat upp nytt i inboxen(mer vanligt) eller på the wall (mindre vanligt) :P
eller när man ser att nån lagt upp nya bilder som man kan kolla på.. alltid finns de nåt att göra där. 
Det är som så många andra sagt tidigare, ett beroende! 

Har precis sett den mysiga och urgamla filmen Sömnlös i Seattle. 

Sömnlös i Seattle

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela