Emelie

letar nya äventyr

håret ska bort

Publicerad 2008-05-12 13:43:59 i Allmänt,

om ca en halv timme ska jag iväg och klippa mig !
yes, äntligen sommar frillan.
kommer inte utåt sett ske sån stor förändring.
men de kommer att kännas, så himla mycket tunnare kommer de bli.
jävulskt tunt, som jag brukar säga. HA!

ny målade mörkröda naglar. äntligen får man börja måla dom igen.

snart packat klar, men egentligen är de tusen saker till jag vill ha med mig, men de får inte plats..
fan att jag inte kan ta en bil ner, som jag hade kunnat fylla mitt liv med.

Imorgon kan jag beställa en ny telefon. de har fixat sig med självrisken ! YAHOOO :)

Kommentarer

Postat av: Frippi

Publicerad 2008-05-12 14:54:22

Hej Empan! :D
Är det imorgon du flyttar ner?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela