Emelie

letar nya äventyr

trötta dagar

Publicerad 2008-05-04 21:11:54 i Allmänt,

ännu har jag inte återhämtat mig efter åre luften...

idag har de vart lite bus med cornelia, ompackning, glömde dock de viktigaste SKORNA. vart dom nu ska få plats...
sen har jag hjälpt mamma laga mat, klyft potatis med fläskfilé och världens godaste sallad :)

även ringt och pratat med min "hyresvärd" glömde dock fråga om tusen saker.. haha.. får ringa henne igen nån dag..fixat naglarna har jag också hunnit med.. dom vart jätte fula så dom ska bort så fort som möjligt !  haha.

så imorgon blir de till att leva lite mer vardagsliv. då har nog kroppen återhämtat sig, så då blir de promenad, lång promenad.. gå på banken, sola. skicka in telefonen. kanske låta mamma slippa laga mat igen..:D


mysteriet med skorna.. ett par skor jag hade uppe i åre är helt borta.. hann inte ens använda dom själv en gång.. jag har nu försökt glömma dom, men är fortfarande sjukt irriterad på att jag inte vet vad som hänt! har nån tagit dom? lånat dom? har jag slarvat bort dom? har nån slängt dom? vart är dom?jag har fan i mig koll på mina saker så de mest troliga är att nån snott dom ur min låda eftersom att de var där JAG la dom sist!!!
 samma sak har de nu hänt med min jeanskjol.. snälla är de nån som lånat min korta jeans kjol.. HÖR AV ER! den är mitt allt på sommaren, och nu helt borta.. och jag vet att den var uppe i åre...

imorgon blir de nog lite bilder upplagt också :)

hörs!

Kommentarer

Postat av: Em

Publicerad 2008-05-06 09:22:18

Hej. Jag åker från Göteborg den 22 maj. Kommer du hit? Kram

Postat av: Frippi

Publicerad 2008-05-06 19:21:27

Men Emelie, när ska du flytta till Sthlm och vad ska du pyssla med där? För mig blir det flytt dit till hösten, hoppas du bor kvar då ;)

Postat av: Em

Publicerad 2008-05-06 21:14:02

Hej :) Ja det vore jätte roligt. Vet inte hur schemat ser ut än men jag flyttar inte hem, eller alltså packar bilen och åker förns den 23. 0738211067 är mitt nummer. Ring om du kommer! Sköt om dig! Kram

Postat av: Frippi

Publicerad 2008-05-06 22:54:36

Aah, vad mysigt :D:D Var ska du bo nu första tiden då? Jag har sökt in på KTH, hoppas på att komma in direkt på en ingenjörsutbildning, den enda jag hade behörighet till, annars blir det ett tekniskt basår ute i Kista. Ska försöka få nåt extrakneg också på helger och kvällar så man överlever ;p Till sommaren ska jag mest slappa, sedan jobba 5 veckor i slutet av sommaren. KLART JAG KOMMER!! :D:D:D Ska ner nu sista helgen i maj, kommer på onsdagen. Syrran har ju tagit examen så är diplomering och bal m middag i Stadshuset 29 maj, tror vi stannar hela helgen! :) Sedan tar jag ju alltid en tur ner lite då och då ;) Thailand var heeeelt underbart! Blev ju lite småless på varandra någon gång emellanåt men konstigt vore det ju annars! Fick precis hem alla kort jag framkallat idag så nu ska jag sätta mig framöver och göra snajjsiga album :D:D
Saknar dig!!!
Puss och kramar! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela