Emelie

letar nya äventyr

38 dagar

Publicerad 2008-11-10 22:45:53 i Allmänt,

tills jag tar tåget till Stockholm. mins stora fundering är hur fan jag ska få hem alla mina saker.. de löser sig nog, men de kommer vara kämpigt.

Kommer få ut en nya kamera på försäkringen. Tacka vettja mamma och pappa som köpte med en försäkring till mig då jag fick kameran förra året i födelsedags present. ja, snart fyller man år också. onsdag är dagen, funderar på att inte göra ett skit på jobbet. vore härligt.. men med min prestationsångest så måste jag väl göra ännu mer..

seg dag på jobbet idag.. men sen vart de träning.. kände mig extra duktig idag då det endast var jag som pallrade mig upp på gymmet.. de va svettigt jobbigt och kul :) sen gick jag och solade. och nu har jag lagat matlådor. blir sängen om ett tag.

38  dagar är ju faktiskt ingenting.. 6 veckor kvar. 5 helger.

varav en helg är de julbord med jobbet.

en helg kommer förhoppningsvis Linnea hit.

i helgen ska jag firas.

och de två andra helgerna kommer förmodligen inte vara händelselösa.

yes, de här klarar jag.

38 dagar.. snart endast 37, de går fort de här.



Kommentarer

Postat av: Nilen

Publicerad 2008-11-11 10:13:47

Snart..... Snart ska vi sitta på salong och fixa naglarna och skvallra... :-P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela